fredag den 26. april 2013

Store Bededag

I dag er det store bededag og ganske som traditionen forlyder, fik jeg i går aftes hjemmebagte hveder. Jeg havde travlt i går, men ville alligevel se, om jeg ikke kunne få lavet en hurtig dej til hveder, som så kunne hæve í mens jeg var til salsa.
Det lykkedes, men helt som jeg troede de ville blive, blev de nu ikke. Jeg havde simpelthen for travlt til at lede efter den perfekte opskrift, så jeg endte alligevel med, at skulle sjusse mig til slutresultatet. Pyt. Da jeg kom hjem fra salsa, kunne jeg sætte 6 store hveder i ovnen i mens jeg var i bad. Bag efter fik jeg nybagte hveder og Soya kakaomælk. Soya kakaomælk er sødere og tyndere end traditionelt kakaomælk, synes jeg.
I dag fik jeg hveder igen.





I går fik jeg min computer tilbage. Den har været hos en kollega i 14 dage. Det lykkedes hende at rede alle mine billeder og andre filer, så jeg er hende dybt taknemmelig. Computeren virker stadig ikke, da jeg har en anelse om, at det er bundkortet, der er røget i den. Den har nemlig samme symptom, som sidst den havde det problem. Den gang blev bundkortet skiftet, så garantien gælder stadig. Derfor tog jeg den med ud til butikken, hvor den blev sendt til reparation med det samme. I mens må jeg leve med mine mini notebook og min gamle bærbare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar