lørdag den 27. april 2013

Det der med krea

Man skulle måske tro, at siden jeg i gymnasiet valgte billedkunst, må være en meget kreativ person. Det er jeg måske også, når jeg endelig kommer i gang. I gymnasiet farvede jeg stof med ler, som jeg bagefter brugte som lærred til et maleri. Jeg malede også et billede på et palmeblad. Jo, kald mig bare kreativ, men... Det er vist på andre på andre punkter jeg er kreativ i dag. For nogle år siden købte jeg nogle farvede kulstifter til at tegne med. I folkeskolen og gymnasiet elskede jeg nemlig at tegne med kul, så da jeg så dem i farver sat ned med 70% var jeg nødt til at købe dem. Jeg har aldrig fået dem brugt! Men nu har en ny dille vist ramt landet. Hair chalk! Jeg så man kunne købe det i Kvickly og så gik jeg på youtube og undersøgte hvad det var og pludselig kunne jeg se ligheden med de farver folk bruger og de kulfarver jeg købte for nogle år siden.

I aften skal jeg til "Riddim Night" på 1000Fryd, så jeg vil prøve at lave lidt rasta farvede spidser, fir sjov skyld. Jah Turban (Jam) kommer og han er nok den bedste reggae sanger i landet, så jeg glæder mig!!

På billedet kan man kun svagt ane den orange farve, men senere skal der nok komme mere farve i. Det er super smart.


Jeg vil tro Panduro Hobby stadig sælger farvede kul farver, som disse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar