tirsdag den 13. august 2013

Ladies night i biografen

I går var der "Ladies Night Out" i biocity, i anledningen af premieren af filmen "Familien Miller."Det kostede 100kr at deltage og så var der disket op med rød løber, sur Boblevand, sprøde chips og sprøde fyre i bar overkrop... Jeh fristes nu til ar kalde dem "drenge-røve," for de var ikke en dag over 20, men de var opdraget godt og kom ilende til med både chips og cava. De stillede også op tiæ fotografering, men det føltes altså dumt at skulle stå med sådan nogle unge fyre, der ustillede sig selv på den måde (de fik sikkert en god løn for det), så jeg takkede nej til deres tilbud.


Vi var i den store sal og inden filmen gik i gang, blev der trukket lod om diverse præmier. Den største sponsor-gevinst var 10 x 1 prøvetime for dig selv og en ven, til en times Pole-træning, så egentlig var jeg glad nok for ikke at vinde. Alle fik udleveret et gavekort til retning og farvning af bryn og vipper, da vi ankom, så lidt fikjeg da med hjem.... Dog tror jeg ikke jeg får brug for det, da jeg aldrig har fået farvet bryn og vipper før og selv står for at rette mine bryn.


Vi sprang de sædvanlige reklamer over og fik kun 2 trailers inden filme . Det kan vi lide!


Filmen startede godt, var sjov hele vejen i gennem, men.... Jeg synes at film har det med at blive langtrukne, når det meste af en film kun drejer sig om 24 timer... Ja, for det er begrænset, hvor stor en forvandling der kan ske på 24 timer i en normal hverdag og på film sker der enten for lidt eller for meget... Men det er helt klart en humoristisk film, som alle comedy elskere ville få et grin ud af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar