torsdag den 29. august 2013

Klokkestreng og klejner


I mandags, da jeg var en smut forbi Genbrugsland på Kennedy Plads, spottede jeg en underlig samling af klejnesporer hængende på en klokkestreng. Det var en noget bizar samling, så jeg kunne ikke lade være med at tage et par billeder af den.
  
  

Da jeg var forbi den samme genbrugsbutik med min mor i dag, kunne jeg ikke lade være med at vise hende den sjove samling af klejnesporer. Det skulle jeg måske aldrig have gjort. Og så alligevel. Hun sagde at min far faktisk har et par sjove klejnesporer ude i sit værksted allerede. Hvad han bruger dem til ved jeg ikke.. Men i hvert fald syntes hun klokkestrengen var så sjov, at hun købte den med hjem! Nu er jeg spændt på at se, hvordan den tager sig ud, når den er blevet hængt op der hjemme.
  
  
 
Jeg selv fandt to fine bakelitskeer fra Eldan. De er virkelig kønne!

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar