søndag den 4. august 2013

fødselsdag pt. 3

I går holdt jeg igen en lille fødselsdagsfest. Denne gang skulle det være en rigtig fest med kulørte drinks, chips og bytur. Gæsterne kom først kl. 20, så jeg havde god tid til at shoppe og gøre mig klar inden.

Om eftermiddagen tog jeg i Storcenteret. Jeg kiggede i forskellige butikker og købte da også lidt småting, men faktisk var det Bilka jeg købte mest i. Da mine forældre var i Tyskland i sidste uge, bad jeg min mor købe deosticks med hjem til mig, da jeg ikke kunne finde dem her hjemme mere. Jeg har før købt nogle med hjem fra Tyskland, men min mor fandt ingen denne gang. Men jeg fandt dem faktisk i Bilka i går. 2 stk. Sanex for 25 kr. Jeg bryder mig ikke om at bruge roll on, da jeg synes det klistre for meget. Når jeg bruger deostick, føles det som om, at huden faktisk absorberer deodoranten, så det føles tørt med det samme. Jeg bruger deostick til at blokere for den værste svedlugt, særligt når jeg danser zumba. Bagefter sprayer jeg enten deodorant eller parfume. Jeg købte 4 stk., så jeg har til et stykke tid, nu hvor de er svære at støve op her hjemme. Jeg købte også 2 sportsbh'er. Jeg bruger allerede Active sportsbh'er og synes at de holder som de skal, når man bevæger sig så meget, som jeg gør under zumba. Da de også var på tilbud i denne uge (40kr.), overvejer jeg, om jeg skal købe 2 mere. Jeg bruger dem jo af og til, nærmest hver dag. Købte også footies, så jeg kan få smidt dem ud, som jeg har med huller i. Jeg købte også chips og sodavand til vores drinks senere.


For at få tiden til at gå, mens jeg ventede på en bus, gik jeg på fotosafari i Bilkas haveafdeling. Der havde sommerfugle og bier travlt med at besøge de farverige blomster,




Hjemme igen fik jeg fundet chips, dip, flasker og glas frem. I mens jeg ventede på mine gæster skulle komme, havde jeg tid til at gå i bad og gøre mig færdig.







Vi havde en super hyggelig aften. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg har et ret stort lager af make-up, så mine gæster lagde make-up hos mig. Vi hyggede os så meget. Drinks, god musik og gode venner, det er lidt for sjældent det sker, men efter at flere af mine veninder har fået børn, er det svært at få lokket dem med på sådan før-fest og bytur. 20 min, før afgang mod Aalborg centrum, blev der lige tid til at få lavet 3 hurtige cornrows i mit hår. Resten klarede vi i bussen til vores egen store morskab.
 


Vi havde fået rigtig mange drinks, men ingen af os følte os dårlige. Vi følte os lige præcis, som det var meningen. I godt humør og klar til at danse i byen. Vi var på Viva La Revolution i Maren Turis Gade og hilste på nogle på Heidis Bier Bar i Jomfru Ane gade



Vi havde en super hyggelig aften og tog alle hjem kl. 4. Jeg mødte en flok måger, som lige var stået op og havde begyndt deres morgenflyvning, i mens jeg selv var på vej hjem i seng.

Dagen i dag har jeg brugt på at slappe af, drikke appelsin juice, spise lakrids, drikke cola, spise lidt chips. Jeg havde ikke så ondt i hovedet, som forventet, men trængte simpelthen bare til at lave ingen ting. Jeg sad på altanen et stykke tid, for bare at slappe af. Men det var ikke fordi det var særlig varmt. Jeg sad bare og nød den kølige brise, som gav mig gåsehud.
 


Nu vil jeg gå i seng og glæde mig over, at jeg ikke skal tage bussen på arbejde i morgen. Mine forældres ferie er nemlig slut, så jeg kan blive kørt igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar