mandag den 29. juli 2013

Om at have en skriger til underbo

Åh nej. Så skete det igen. Kl. 01:05 vågnede jeg med et sæt. Og den var god nok, skrigeren neden unden var gået i gang. Før hen trampede jeg i gulvet, så jeg fik ondt i fødderne. Nu tænker jeg mere... "så få det dog overstået!" Jeg benyttede lejligheden, til at gå ud og tisse og håbede i mellemtiden, at seancen neden under, var afklaret. Jo, kl. 01:11 var skrigerens skrålen neden under, hørt op og der var igen en dejlig fred og ro. Nu var mit problem jo så bare, at min søvn var blevet brudt og jeg havde utrolig svært ved at falde i søvn igen. SUK. Der var utrolig lummert, så jeg lå og vendte mig i lang tid, forsøgte mig med at smide dynen, men lige lidt hjalp det. Så kikkede jeg på vækkeuret. Første gang tænkte jeg, at klokken jo kun var 01:30, så der var god tid at sove i endnu. Hvis jeg altså bare kunne falde i søvn. Sidst jeg kiggede på klokken var den 03:15. SUK. 3 timer senere vågnede jeg igen. Denne gang med panik, for jeg skulle jo have været med bussen på det tidspunkt. Jeg hoppede ud af sengen. Jeg vidste, at lige meget hvad, var det for sent at møde til tiden nu og næste bus til jobbet kørte 30 min. senere, så jeg forsøgte at holde hovedet koldt. Jeg gik på badeværelset, blev vasket, redte håret og hoppede i tøjet. Jeg vurderede, at jeg lige kunne nå at ligge en nødtørftig make-up, inden jeg måtte suse ud af døren. Det eneste jeg ikke nåede var, kaffe og morgenmad. Heldigvis havde jeg boller til overs fra fødselsdagen, så jeg smurte hurtigt to og smed et stykke pålægschokolade i mellem dem og så var det af sted. På vej til bussen, sendte jeg en besked til en af mine kolleger og sagde, at jeg ville komme med næste bus. I alt endte jeg med at være 30 min. forsinket fordi skrigeren neden under, skulle skråle sådan midt om natten i 6 sølle minutter. Det holder simpelthen bare ikke..

Jeg var overhovedet ikke træt, da jeg var på arbejdet. bare irriteret over episoden. Jeg fik dog sved på panden og andre steder, så jeg vurderede, at det nok var bedst hvis jeg holdt en hviledag fra zumba i dag.
 
 
I morgen skal jeg til et 3 timers event med min brasilianske zumba instruktør, så det er ikke fordi jeg ikke kommer til zumba i denne uge. onsdag er der nemlig yderligere 3 timer på programmet. Mine skuldre er utroligt ømme, fordi jeg gav den lidt for meget gas med mine upper-cuts til vores bokse koreografi til zumba i går morges. Jeg har i stedet et par hængepartier her hjemme, som jeg vil kaste mig over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar