torsdag den 4. juli 2013

Søde sommergardiner

I dag havde jeg 10 min. inden bussen hjem til skulle kommer. Derfor tog jeg lige en hurtig runde i genbrugsbutikken. Jeg købte ikke noget, men var lige ved det. De havde nemlig et sødt sommergardin på stativet til 20 kr. med fine hindbær på.
 
Jeg har jo allerede nogle fine køkkengardiner, så jeg indså, at jeg aldrig ville få det brugt. Og så manglede nederste sektion også, så jeg lod dem hænge.
 
Da jeg kom hjem, lå der en sjov pakke fra Telia i min postkasse. De synes lige, at de ville forkæle mig med en plade Summerbird chokolade og et tilbud på en Iphone 5.

Det sjove er, at jeg så sent som i går aftes, selv var inde på deres hjemmeside og kigge på Iphone 5. Det tilbud de sendte sammen med chokoladen, talte kun for 16 GB og det er for lidt til mig. Den Iphone 3gs jeg har nu, er konstant fyldt op til randen. Derfor ved jeg, at jeg vil få mest glæde ud af en telefon med 64 gb... Men når jeg så kigger på priserne tænker jeg lige en ekstra gang, om nu ikke min gamle telefon er god nok alligevel?!! Jeg har jo godt nok fødselsdag om nogle uger og jeg plejer at forkæle migselv den dag, men jeg har 3 ret "store" ønsker, som egentlig alle 3 er noget, jeg både vil have fornøjelse af, men samtidig er det også alt sammen noget, jeg godt kan leve uden.
 
 
Lige nu synes jeg ikke at jeg har et stort behov for nogle af de 3 ting, så det vil helt sikkert bare være en "luksus i hverdagen" gave, hvis jeg ender med at købe noget til den tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar