torsdag den 12. september 2013

Mere kunst til gangen

I går skulle jeg til Zumba i centrum, så traditionen tro, nåede jeg lige inden om to genbrugsbutikker på vejen. Jeg syntes ikke rigtig, at der var kommet noget nyt på hylderne; men da jeg stod og kiggede ved de udenlandske bøger (der kan man somme tider blive overrasket med sjove bøger), faldt mit blik på en lille kurv med skifterammer. Øvers i kurven lå nemlig et af de retro print børnebilleder, som jeg samler på.


Egentlig passer den lille fyr ikke stilmæssigt ind i min samling, men størrelsen, rammen og tidsmæssigt er det jo ganske simpelt et retro print, på lige fod med mine andre billeder i gangen.

Da jeg kom hjem, fandt jeg søm og hammer frem igen. Med lidt held, kan jeg vist lige få plads til et billede mere.

Jeg indrømmer at jeg normalt har lidt af hvert til at hænge ved billederne; men det er nu engang rart at have paraply, skohorn og nøgler, et sted lige ved hånden og døren.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar