lørdag den 4. maj 2013

Tinsoldaten

I går tog jeg ind til byen efter arbejde. Jeg var ikke på udkig efter noget særligt, men vejret var godt, så jeg benyttede det. Jeg nåede i 3 genbrugsbutikker uden at købe noget. Jo, det kan skam stadig forekomme, at jeg ikke køber noget.

Da jeg passerede "Tinsoldaten" i Niels Ebbesens gade, måtte jeg stoppe op og sukke over de søde miniature stole. Der stod ingen pris, så jeg ved ikke om jeg ville have købt dem, hvis jeg var gået ind i butikken. Men jeg har rent faktisk købt ting der inde, som ikke var så dyre igen.


Tinsoldaten er en sjov butik. I den ene halvdel af butikken, sælger de gamle militær effekter og i den anden afdeling, antik og retro legetøj. Vinduet er altid fint pyntet op. I går havde nogle Gøltrolde-dyr også fået plads i vinduet.


Min mormor har koen og elefanten.

Jeg købte jordbær og annanas med hjem. så jeg kan få lavet jordbær smoothie på min nye maskine. Min mor var gået hen og blevet en smule misundelig på min nyerhvervede Moulinex Soup & Co, så nu har hun også købt en. Jeg må også sige, at til 1000kr., er det en virkelig god investering, da den jeg har mange funktioner. Jeg har nu afprøvet den til suppe og grøn juice. Jeg glæder mig til, det bliver varmt nok til at lave en kold drink med knust is. Eller en råkold dag, hvor jeg skal afprøve en varm chokolade, fremstillet på maskinen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar