mandag den 20. maj 2013

Catch up mandag

Den ekstra fridag er blevet brugt til at indhente noget af det forsømte, så som at:

1) bladre igennem ugeaviser og reklamer, så de kunne blive smidt ud.

2) se sidste uges optagelser af min yndlingsserie, tyske Gute Zeite Schlechte Zeite, fra RTL.


3) læse de mange blogposts, som jeg i den sidste uge eller to ikke har fået læst pga. computer opdateringer og installeringer. Takket være bloglovin, er det lykkedes mig at finde frem til de fleste på min blogroll favoritliste, som desværre gik tabt under reparation af computeren.

4) vaske tøj og hænge det til tørre på altanen.

5) sætte endnu 2 aflæggere af min Flittig Lise i jord. Der står på nuværende tidspunkt 4 aflæggere i vindueskarmen. En er flyttet hjemme fra og de andre står på spring, for at gøre det samme. Den store Flittig Lise, som jeg selv fik som en aflægger, står også og vifter med lange tunge grene, som om den gerne vil af med endnu flere aflæggere.





6) har pt. en kardemommebolledej sat til hævning i køkkenet.

7) har opdateret min gamle iphone 3gs, så nu kan den lidt igen.

Nu vil jeg så gå i gang med at indhente nogle af de mange youtube vlogs, som jeg også har måtte forsømme på det sidste. Det kan jeg passende gøre i mens jeg lægger tøj sammen, fra sidste altantørring.

Om aftenens planlagte biograftur bliver til noget, må tiden vise. Ind til da, har jeg youtube til at underholde mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar