lørdag den 25. maj 2013

En travl dag

Sikke en dag. Der har ikke været meget tid til at slappe af i, men sådan kan det gå. Nogle gange har man ingen aftaler og andre gange står aftalerne i kø for at overlappe hinanden. Første punkt i programmet var en reception på arbejdet. Der var en masse dejlig mad, så jeg gik mæt der fra. Så havde jeg en aftale i banken og skulle direkte fra reception med bus til banken. Men bussen var 15 min. forsinket, så jeg måtte ringe til banken og sige, at jeg var på vej, men blev forsinket. Det var en ny afdeling og jeg skulle have oprettet en ny konto, så jeg havde selv bedt om mødet.

Efter mødet nåede jeg lige at være hjemme i 45 min. inden jeg skulle af sted til salsa. Efter de 2 timers salsa, ville jeg have været inde i byen og set lidt karnevalsoptræden, men det var allerede slut, inden jeg nåede der ind. Dog var det tydeligt, at der er karneval i morgen. Folk samledes allerede i store grupper og snakkede højlydt og spændte om deres karneval i morgen tidlig. Der blev trillet karnevalsvogne rundt i gaderne. Billig Billy holdt endda ekstra længe åbent, så de sidste kunne nå at købe ind.


De stor trommer var fundet frem.


Jo, det skal nok blive et fantastisk karneval. De lover 20 grader, så mon ikke mig og veninden finder et sted at nyde en flaske Asti i løbet af dagen? Planen er i hvert fald at tage ind til byen i morgen formiddag og se hvad dagen bringer af sjov og spas.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar