onsdag den 15. maj 2013

Opdater mig her og opdater mig der.

Min computer er blevet stillet helt tilbage, til da jeg købte den i 2009. Det betyder at alle de opdateringer jeg har lavet på den i alle årene, nu skal hentes ind, en efter en. Hold da op et arbejde. Ikke før endjeg har installeret den sidste opdatering, kommer der igen ca. 100 efterfølgende opdateringer. Jeg er stadig ikke færdig med processen, men er da kommet så langt, at jeg nu kan begynde at bruge den på internettet... Planen var egentlig, at jeg ville opgradere den til Windows 7 med det samme... Men nej. Det lod sig ikke bare sådan gøre, da der var drivere og programmer i vejen, som enten skulle opdateres eller helt slettes. Så nu er jeg gået i gang med at opdatere, opdatere og opdatere igen!

Jeg skulle i biografen i går og var derfor nødt til at sætte computeren på stand by. Jeg var med min veninde inde at se "Song for Marion." Det er ikke det store udvalg der er, af film for kvinder i vores alder. Os der som regel går ind at se "tøsefilm." Til gengæld synes jeg altid der er action film på programmet for fyrene.. Men vi fandt filmen og måtte tørre øjnene op til flere gange. Det er faktisk lidt sjovt, for lige som "Silver Linings Playbook" handlede filmen om at hjælpe sig selv, ved at hjælpe andre og om at se frem ad, blot for folk i en anden alder.

Da jeg var hjemme igen og tændte fjernsynet, lød de velkendte toner fra Eurovision Song Contest. Så kunne jeg se det, mens computeren igen opdaterede, opdaterede ig opdaterede. Jeg nåede lige at se det danske indslag, inden jeg faldt i søvn på sofaen.... Så meget fik jeg ikke set af det. Da jeg vågnede kunne jeg læse en på en overskrift, at Danmark var gået videre til finalen. Jeg tror simpelthen det omskiftende vejr gør mig træt. Der er mere energi i solskin end gråvejr!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar