søndag den 19. januar 2014

Se Antikduellen på din computer

Det sker ofte, at jeg ikke er hjemme når antikduellen bliver vist på tv. Derfor er jeg glad for, at DR har valgt at lægge alle programmerne ud på deres hjemmeside, så man kan se dem via sin computer. Skønt. Det er så god en service, at jeg synes jeg vil dele den med jer andre, så i, uanset hvilket land i befinder jer i, kan få et indblik i dansk antik, genbrug og auktionspriser. Selv om det ikke er alt i programmerne, som har min interesse, kan jeg godt lide at se, hvad de finder frem til af priser, designere osv. For man ved jo ikke, om man en dag står og får brug for sin autodidakte viden. Desværre er genbrugsbutikkerne jo også begyndt at følge med i diverese vurderingsprogrammer og skruer derfor deres priser alt for højt op. Jo, jeg har ofte set ting, sat op til skyhøje priser, blot fordi det er samleremner, hvorefter jeg må fortælle dem, at rigtige samlere ikke er så interesserede i at købe noget med ridser i, med mindre prisen sættes ned der efter.

Nå, men her får i lige en røvfuld links til anden sæson af antikduellen, som er blevet vist på tv her i Januar md.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jeg formoder at Antikduellen12 vil få dette link, når afsnittet har været vist på tv:

2 kommentarer:

  1. Hej, Dine links virker ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er vist blevet forældede og er røget af DRs hjemmeside... Men her kan man søge på programmer og håber på, at de er tilgængelige https://www.dr.dk/tv/programmer/alle :)

      Slet