søndag den 19. januar 2014

Følg mig facebook og Bloglovin

Jeg er lige som de fleste andre, blevet inspireret til at begynde at sælge ud af mine mange ting, af den simple grund, at jeg ikke har plads. Jeg har haft en blogspot side oppe, med samme formål i et stykke tid, men da en besøgende på siden gjorde mig opmærksom på, at hun forgæves havde ledt efter mig på facebook, tænkte jeg, at det var på tide, at oprette en facebook gruppe, med henblik på at sælge mine ting. Jeg ved at jeg stadig ikke er kommet til mine eftertragtede Erik Kold bøtter, men jeg lover, at der nok skal blive sat nogle af dem til salg inden længe. Jeg vil jo gerne lave plads til nye ting! Jeg bliver nok også snart nødt til at tage fat i al mit retro bestik, da det ikke længere kan være i bestikskuffen.

Hvis i har lyst, vil det glæde mig, hvis i meldte jer ind i min facebook gruppe. Gruppen er "lukket" så jeres kommentare ikke bliver delt så jeres venner kan læse dem. Jeg ved nemlig, at det ofte bliver til noget værre rod. Til gengæld må i gerne invitere og tilføje alle jeres venner, som i mener ville kunne være interesseret i mine retro ting, som jeg har samlet gennem 10-15 år og nu sætter til salg.

Facebook gruppen hedder: Karolines Retro Salg
 
Den tilhørende salgsblog finder i her:
 
Jeg glæder mig til at se jer i gruppen.
 
Jeg har bemærket, at der ikke er ret mange, som benytter sig af bloglovin, som ellers er en rigtig god funktion til at holde styr på alle de forskellige blogs man læser. Måske er det nemmere for mange af jer, hvis i i stedet får oplysninger om mine nye blogindlæg via facebook? Derfor har jeg nu oprettet en blogside inde på facebook, hvor jeg vil opdatere, hver gang jeg har skrevet et nyt indlæg.
 
I må meget gerne gå ind og "SYNES OM" (Like) siden, inde på facebook.

 
 
Er i allerede på bloglovin, kan i også finde mig der. Bare tryk på "Follow."
 
Grundet de sidste par dages kraftige snevejr, har jeg valgt at holde en stille søndag på sofaen, hvor jeg kan holde øje med ham her og hans artsfæller, som ofte kigger forbi, ude på altanen. Kigger i forbi på facebook?
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar