torsdag den 28. november 2013

Hej alle sammen. Der er sket noget!

Der sad vi så. En hel kirke fuld af forventningsfulde folk, da Marie Carmen Koppel trådte frem. Ved sin side havde hun formanden for Kræftens Bekæmpelse i Aalborg. Stille sagde Marie Carmen Koppel: "Hej alle sammen. Der er sket noget. Vi bliver nødt til at aflyse!" 


Stakkels Marie og stakkels hendes pianist. Det var nemlig hans skyld, at Marie Carmen Koppel ikke kunne gennemføre julekoncerten. Eller, rettere sagt var det flyet han sad i, som var skyld i det. Af en eller anden grund kunne flyet ikke lande i Aalborg og var vendt tilbage til København. Jeg har selv prøvet det. At sidde i et fly og tro at man om kort tid lander i Aalborg Lufthavn, lige ind til der bliver annonceret "vi bliver nødt til at vende om!" Jeg endte med at måtte overnatte på et hotel i Holland, pga. en teknisk fejl med lufttryksmåleren i kabinen. Julekoncerten blev udsat til d. 10. december. Heldigvis var det en dag, jeg godt kunne!

I stedet for at vise jer de stemningsfulde billeder jeg fik taget i kirken nu, skal i da lige se hvad jeg købte i genbrugsbutikken. I går.





Nisser og bøjler til samlingen!

Inden jeg nåede i genbrugsbutikken, faldt jeg over et hodt tilbud på julelys, så nu har jeg lys nok til at fyre op under englespillet gennem hele december.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar