lørdag den 2. november 2013

Travl weekend

Jeg er løbet ind i en travl periode... I går lykkedes det mig dog at finde tid til at komme forbi 3 genbrugsbutikker i centrum. Jeg købte en juledug, som jeg var blevet lidt lun på, dagen før. Mørkebrun med røde fluesvampe og julestjerner. Den er så smuk og nostalgisk. Desværre er mit spisebord 25cm bredere end dugen, men jeg ligger bare en andendug under den. Det bliver så fint! Den minder mig om min barndomsjul, sidst i 70'erne, bilder jeg mig ind! Mine hvide tallerkener med røde bær kommer til at se så julede ud, sammen med den dug. Det er perfekt. dugen er 250x95 cm, så den er lige akkurat lang nok til, hvis jeg sætter en plade mere i bordet,


I dag var jeg ved tandlægen. Jeg blev noget skuffet, da de ikke havde fået det nye nummer sf Bo Bedre. Jeg sagde til klinikassistenten, at jeg havde håbet på at juleudgaven var der. Hun sagde at de havde det liggende i deres egen kantine, så hun hentede det.. Således fik jeg alligevel bladret det kedelige blad igennem. Kun s. 122 var der lidt julekulør på.




Vanen tro nåede jeg omkring de to genbrugsbutikker i Øgade kvarteret. Jeg købte ikke noget, men synes alligevel at den stribede retro kjole var sjov og julet. En skam man ikke har en krop, der kan tåle striber

 

Der var også en fin og billig lampe i butikken.
 

Efter tandlægen skulle jeg hente en billet til "celebrate the 90'es" showet i AKKC i morgen, som jeg havde vundet på deres facebook side. Jeg håber jeg har energi til at komme afsted... Men jeg har et langt dagsprogram i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar