fredag den 8. november 2013

En retro nissefamilie flytter ind

I dag blev det til endnu en pjækkedag fra zumba. Jeg kunne ikke lide tanken om, at min dejlige fridags fredag skulle sløjfes. Så jeg valgte at tage en tur i Blå Kors i Skalborg. Der skal jeg love fór, at de havde fundet julesagerne frem. Der var så meget, at jeg blev helt i tvivl om jeg kunne nå at se det hele i butikken, inden lukketid, da jeg kun havde 20 min. Jeg snakkede med damen, som gik i butikken. Hun fortalte mig, at hun havde hygget sig med at finde det frem i går. Jeg sagde at jeg var nødt til at se alt julepynten grundigt igennem, da jeg godt kan lide nisser og julepynt, som ikke er lige som det man kan købe i butikkerne i dag. Til det sagde hun, at det meste af det de fik ind for tiden, desværre var ret nyt, som det i butikkerne. Men alligevel gjorde jeg lidt af et fund! Jeg fandt den sødeste lille julemandstrold og 3 lidt større nissetrolde. På foden stod der J. N. Og ved at Google det, fandt jeg frem til, at J. N. står for John Nissen. Den lille trold er fra serien kaldet "Reisler."En perfekt lille retro nisse familie, som nu står nisse parade med mine andre retro nisser.





Jeg købte også to søde englestager og 3 små lysduge, alle med engle. De to af dem var i Jute og med inka print og den ene havde de fineste engle på.





 
Lid småterier blev det også til.


I morgen regner jeg med at få lidt mere styr på julepynten i lejligheden, da jeg kun har en lille aftale med mig selv på programmet, inden da.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar