søndag den 1. december 2013

1. December - nisser, adventsstager og julelys

Så blev det d. 1. December, så nu kan jeg løfte slørret for min stadig voksende retro nisse samling. Nisserne på det øverste billede havde jeg en gang pyntet op med, på mit hvide juletræ. Det træ får lov at stå i kælderen i år. I stedet har jeg hængt dem op på en sølvtråd, på min dvd reol.








Beklager sollyset på det nederste billede, men solen brager til tider ind af mit vindue. Andre gange er der gråt og mørkt!

Nej, jeg er ikke god til at begrænse mig, så her ses mit store udvalg af adventsstager, min juledekoration og mit kalenderlys!




Nogen har problemer med at få julelys til at passe i diverse stager. Til dem vil jeg anbefale at de køber en lysespidset. En blyantsspidser beregnet til stearinlys. Jeg har set dem i forskellige farver i supermarkeder i år. Jeg har haft min i et par år.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar