søndag den 17. marts 2013

Sct. Patric's Day!

I anledningen af Sct. Patric's Day, fik jeg lyst til en Irish Coffee. Jeg købte de her glas for en del år siden, da jeg synes det var praktisk med en opskrift at følge på selve glasset.... Men om jeg alligevel gad følge den? Nej, jeg valgte en nemmere løsning "brug hvad du har."


Jeg hældte Irish cream i bunden, som substitut for både whiskey og sukker, så espresso og en ordenlig dybge chokolade flødeskum på toppen. Mums! Og ja, dugen vil nok være en hel del pænere, efter en strygning. det må jeg se at få gjort senere.

Faktisk var jeg i Irland sidste forår. Vi havde bevæget os ind på en bar/ klub i Dublin og jeg havde sat næsen op efter at få en vaske ægte Irish Coffee! Men tror i de ville lave den til mig? Nej, sådan nogle serverede de nemlig ikke efter kl. 21, så jeg måtte nøjes med en Guiness.
    

                                                    Lidt grønt fra hyllen i min reol.
 


-Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar