søndag den 24. marts 2013

Ægge shopping

Det lykkedes mig til sidst at komme afsted. Jeg kunne straks mærke, at jeg ankom lige i eftergløderne af Gustav og Eightball (?)... Jeg havde set at de skulle optræde kl. 14, men jeg har endnu ikke hørt deres sang, så det var jeg lidt lige glad med. Jeg smuttede i Tiger, hvor jeg fik købt et par småting. Jeg er jo lidt pyntesyg, så jeg købte kageflag. Faktisk har jeg en stor samling af cupcake toppers, som jeg købte med hjem fra New York for 1½ år siden. Dengang købte jeg dem, fordi fænomenet cupcake toppers endnu ikke var nået til Danmark. Men nu kan man købe dem, stort set alle steder. Sågar i Tiger. Jeg købte også en rulle stoftape i de klassiske rød-hvide køkkentern. Jeg har en idé om, at det skal bruges på kanten ef en hylde i det Københavnerskab, jeg forhåbenligt får hjem inden længe. Jeg har længe gået forbi de røde kroge, som jeg synes er ret klassiske og retro-agtige. I dag fik jeg en idé om, at de måske også kunne bruges til noget, i forbindelse med mit københavnerskab.


Jeg fik købt lidt påskeæg. Både dem af chokolade og rigtige æg.






Da jeg havde handlet færdig, var det også på tide at komme hjem. Jeg kunne mærke at den korte shopping tur, allerede var ved at være for meget for mit helbred, så jeg steg på bussen og var hurtigt hjemme. Da jeg steg af bussen, så jeg denne plakat hænge... Måske jeg alligevel skulle tage en smut forbi det kræmmermarked i morgen?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar