fredag den 22. marts 2013

fredagssnacks

Jeg er stadig meget forkølet og har ikke planlagt det store for weekenden. Jeg fik lyst til cola og saltstænger og da det i aften også er finalen i X-Factor, så var der pludselig ikke så langt fra tanke til handling. Skal jeg være helt ærligt, er det begrænset hvad jeg har fået set af X-Factor i år. Jeg har så travlt i løbet af ugen, med job og træning, at jeg fredag aften, smider mig i sofaen og falder i søvn inden X-Factor. Men i dag var jeg mere træt end normalt, så jeg havde allerede sovet i 3 timer inden X-Factor startede. Min forkølelse er blevet værre, så jeg har lovet migselv, at jeg ikke skal ud for en dør, med mindre jeg ikke kan holde til det. I week-enden er der faktisk et loppe/ kræmmermarkede blot 300m fra, hvor jeg bor. Men jeg har ikke bestemt mig for, om jeg tager der hen. I første omgang skal jeg pleje min forkølelse!
Sådan her har jeg disket op med snacks i anledningen af X-Factor min sygdom.

Skålene til saltstænger og snacks siger lidt sig selv. På bunden af de 2 små skåle, kan man svagt ane "Kims" - så jeg er ret sikker på at de må have været beregnet til Chips peanuts, hvilket er nøjagtig hvad jeg har puttet i dem i dag. Jeg hældte min nye favorit af Kims "To Go" peanuts i snackskålen. Choko og kokos... Mums, hvor smager det godt.
Nu vil jeg smide mig på sofaen og forsøge at holde mig vågen til selve afgørelsen. Min favorit i X-Factor er pudsigt nok Karoline. Jeg er jo til r & b, så det passer jo fint med navn og genre. Så jeg X'er fingre for at min navnesøster vinder X-Factor!

Håber inderligt at vi har set de sidste snefnug i dag... Solen må godt snart finde smilet frem, så jeg kan komme på altanen og slikke D-vitamin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar