lørdag den 23. marts 2013

Jeg skal bare lige....

Det lykkedes mig at holde mig vågen til slutningen af X-Factor i går. Jeg kunne dermed konstatere, at Chresten blev vinderen og Karoline kun nr. 2. Det er helt i orden. Jeg kunne sagtens høre, at Chresten bestemt også har potentiale som sanger. Hans stil er lidt Rockabilly, synes jeg. Sådan lidt hæs country, rock med en twist af pop. Jeg hører meget radio på mit arbejde og kunne sagtens forestille mig, at han lå i rotation på playlisterne. Tillykke til Chresten. Karoline kan nu også sagtens komme på playlisterne... Jeg synes nemlig, at jeg har lagt mærke til, at radiostationerne her hjemme, er blevet mere begejstrede for r&b, end for 10-15 år siden. Den tanke fik jeg, da de i går spillede R. Kelly i på P3. Fedt! I 90'erne købte jeg den ene R&B cd efer den anden. Nu er jeg gået over til Spotify og har da også lavet min egen "Ol' school" playliste, for at mindes de gode gamle dage.
Jeg har sovet godt i nat. Grundet min forkølelse, valgte jeg i går at sove i stuen. Den gamle, men gode, sovesofa blev slået ud. Mit soveværelse er simpelthen så lille, at luften der inde, er nærmest ikke-eksisterende. Derfor ynder jeg at sove i stuen, når jeg er syg. Der er mere luft omkring mig og jeg er sikker på, at det er bedre for mit helbred.




Jeg har fået mere luft i næsen, dog vågnede jeg op med en prop i øret, som ikke rigtig vil forsvinde. Min appetit er heller ikke til det store i dag, så morgenmaden blev udskudt til efter kl. 12, hvor jeg tog en portion græsk yoghurt med en gingerbread latté til. Jeg er en stor kaffedrikker, men af en eller anden grund, har jeg mere lyst til cola end kaffe i dag. Men jeg fik da skyllet 2 kopper kaffer ned.


Jeg kan se at der er kommet mange biler til det loppe/ kræmmermarkede på den anden side af gaden. Men ak. Min energi er bare ikke til det. Efter et bad, lidt at spise og en gang make-up, sidder jeg stadig her og skal forsøge at finde lidt energi til at tage i Bilka, inden de lukker. Jeg har det nemt. Bussen holder nemlig lige uden for døren. Jeg skal bare lige..... Som en anden Alfons Åberg ville sige. Kunne desværre ikke finde den danske udgave, men jeg er stor fan af Alfons Åberg!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar