lørdag den 18. oktober 2014

lopper og genbrug i Aalborgs forstæder

Egentlig var planen bare, at jeg skulle til efterårsmarked på Klarupgaard, men vi endte med også. at køre omkring 4 genbrugsbutikker, inden vi kom hjem. Jeg endte da også med at få fyldt et par poser med gode sager.

Jeg blev hentet kl. 9:15, så vi var blandt nogen af de første til Klarupgaards efterårsmarked. Et marked der bød på mad, brugsting, håndarbejde og lopper.












Jeg endte med at finde 3 ting til fornuftige priser.

Anita Wangel bakke


En sød dåse til hende som samler på både dåser og gardere. Men hvad er mon LEC?

En sort Cirkel Kaffe skål

På vej der fra, smuttede vi lige omkring den nye genbrugsbutik i Klarup. Genbrugshjørnet.





Café område med gratis kaffe og en indsamlingsbøsse til julehjælp!




Jeg fik købt mig en hel kurv fuld!

Papirkurv med mindre skade.


I mangel af pottehoveder, kan disse bruges, til små planter.

Fint milkshake glas og tulipanstage

Mini platte med H. C. Andersenshus

Fra Klarup tog vi turen til Storvorde, for at kigge ind til Kirkens Korshær. Butikken er kæmpe stor, men jeg købte intet.








Da vi var på vej hjem, kunne vi også lige så godt smutte inden om Danmission Genbrug i Svenstrup. Heldigt, for de havde fundet julesagerne frem!






Fortryder lidt, at jeg ikke købte dem her... Men jeg har nogen magen til i forvejen.

Jeg fik købt lidt julesager med hjem.

En lille julebog med søde jule citater og en grønmalet klokke med JUL og stjerne.

Jeg kunne ikke stå for motivet på sanghæftet, der fulgte med denne lp.

Glæder mig til at høre lp'en, som indeholder danske og norske julesange fra 1960'erne.

Jeg fandt også 5 dybe Gefle "Kryss" tallerkener.

Til aller sidst gik vi en tur i Folkekirkens Nødhjælps lille butik, hvor jeg købte en gammel og slidt Brio hund, uden hale.


Sikke en dag, Flere af den slags, tak... Og nå ja, i morgen står den på marked igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar