tirsdag den 7. oktober 2014

Årets julepynt er landet i IKEA

jeg er så heldig, at have IKEA som nabo... Det samme gælder Aalborg Storcenter og en hel række andre butikker. I kender sikkert godt begrebet "Window shopping." Det er når man bare lige vil ind til byen og trykke næsen flad mod butiksruderne, uden at købe noget. I går tog jeg Window shopping et skridt videre... Jeg tog nemlig til IKEA, med det formål, alene at tage på "julepynts looking." Jeg kan ikke skjule det længere. Jeg er kommet i julehumør. Jeg nynner julesange, får lyst til at se en af mine mange julekalendere på dvd. osv. Og ja. Så får jeg en stor trang til at se på butikkernes julepynt. Butikkerne plejer at finde julepynten frem, sådan ca. i uge 42, eller børnenes efterårsferie.. Men jeg fik et tip om, at IKEA havde fundet deres julepynt frem allerede, så jeg måtte se det nu!









(Gætter på at dette bliver årets IKEA jule hit... En elektrisk pendant til Lyshusene fra Kähler)

Jeg brugte kun 5-10 min., men kunne sagtens have brugt mere, så jeg må snart der ud igen. Nogle ting i IKEAs julepynt sortiment har det med at blive udsolgt hurtigt, så for en sikkerheds skyld købte jeg lige et par guirlander med ræve, som sagtens kan pryde min gaveindpakning i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar