søndag den 26. oktober 2014

Fra dynebetræk til dug

Der har været lidt stille her på bloggen, den sidste uges tid. Jeg har haft et par indlæg i tankerne, som jeg ikke har fået skrevet endnu. Efter en ret god loppe-weekend sidste fredag og lørdag, bød søndagens loppemarked hos FDF Søkreds ved Aalborg bådehavn, desværre kun på et lille og skuffende udbud og jeg købte derfor ingen ting.




Jeg har besøgt Dan Mission på Kennedy Plads og Kirkens genbrug på Boulevarden, uden at finde noget af interesse. I går lykkedes det mig så at finde et gult dynebetræk. Det er måske ikke af de kønneste, men da jeg stod med det i hænderne tænkte jeg ":Gad vide, om det kunne gære det ud for en fin dug?" Så jeg købte det med hjem for en 20'er.. Og det passede lige præcis i størrelsen på mit spisebord. Det er så fint og efterårsagtig.


Så 20kr. er alt, jeg har brugt på genbrug denne uge, men... Se med i mit næste indlæg, hvor jeg viser jer nogle ret fine fund, jeg har gjort mig helt gratis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar