søndag den 26. oktober 2014

Blomsterkasse og andre fine fund

Af og til kan man være heldig at finde guld, som andre har smidt ud. Jeg har i et par uger overvejet, om jeg skulle anskaffe mig en blomsterkasse, til den jungle af planter, jeg har stående i nit stuevindue. Skæbnen ville, at jeg skulle finde en blomsterkasse, som godt nok ikke var i den bedste stand, men som kunne drage nytte! Da jeg fik flyttet lidt rundt på nogle ting, viste det sig, at blomsterkassen passede perfekt ved siden af mormors lille kommode! Det hele kunne sikkert se noget kønnere ud, hvis jeg skilte mig af med de lidt kedelige urtepotter fra Ikea. Den hvide kasse, som planterne står i, er en flamingokasse, som blomsterkassen er født med. Derfor kan den desværre ikke skiftes ud. Måske finder jeg på en måde at shine den lidt op på, hen af vejen. Men jeg er glad for resultatet, som det er nu!


Jeg fandt også en fin, gammel køletaske, som skal bruges til opbevaring på altanen. 


Jeg fandt også en gammel sakselampe (væglampe). Jeg ved ikke om jeg får brug for den, men jeg kunne ikke nænne, at lade den ende sine dage i en container, så jeg tog den med. Det eneste jeg ved om lampen er, at der inde i soklen står "made in Denmark."


Et par gamle bøger med opskrifter, tog jeg også med mig hjem. Jeg synes, at det er nogle fine ilustrationer inde i samlemappen.






Jo. Nogle gange, kan man være heldig at finde guld på gaden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar