fredag den 28. juni 2013

Mini ferie i København

Jeg er taget på mini ferie i København. Jeg havde håbet på at komme i et par genbrugsbutikker, men vi har et par tyskere med, så vi har i stedet været turister med kameraet fremme. Dog lykkedes det mig allerede første dag, at finde en lille genbrugsbutik i gaden, som vi bor. Der var ikke meget at komme efter, men det lykkedes mig nu alligevel at købe lidt. Jeg har haft en idé om at udvide mine cornrows med nogle afrikanske strandskaller. I butikken hang der en rædselsfuld halskæde med lige netop sådan nogle skalæer. Cowri skaller hedder de vist.
De havde også nogle søde jule ølglas med julemotiver og årstal på. Jeg valgte et med en nisse og en kat. Der er jo under 6 mdr. Til jul og allerede nu kan jeg forestille mig, hvor hyggeligt det bliver at drikke hvidtøl af det glas.
Ellers er tiden gået med rundetårn, amalienborg, det kongelige bibliotek, den lille havfrue, Nyhavn og café besøg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar