lørdag den 22. juni 2013

Den gamle 70'er by i Århus

Så blev det lørdag og dermed enden på mine 30 timers zumba i juni måned. Jeg har siden d. 5. juni været til 30 timers zumba. Det har været et hårdt program at følge, så der har ikke rigtig været tid til andet, men nu kan jeg med god samvittighed slappe af, ind til d. 1. juli, hvor mit "normale" træningsprogram sætter i gang. Normalt har jeg 4 timers zumba og 2 timers salsa fitness om ugen og det program vil jeg forsøge at følge, så godt som muligt. I løbet af de 2,5 uge i juni måned, har jeg tabt mig 6 kg.

I dag er det præcis 3 år siden jeg startede med at gå til zumba. Jeg er glad for, at jeg endelig fandt en fitness/ motion, som passede mig. Jeg elsker at danse og da jeg i løbet af de første 6 mdr. med zumba tabte 30 kg, ja så blev det klart for mig, at jeg også havde brug for zumba og nu kan jeg slet ikke leve uden. Sådan så jeg ud, efter mine første 6 mdr. med zumba.

Den anden dag hørte tilfældigt i radioen, at Den gamle by i Århus har udvidet deres by med en lille 70'er by. FEDT! Jeg har besøgt Arbejder museet i København et par gange, da jeg synes det er hyggeligt at se de gamle boliger, de har indrettet der inde, men det er en meget lille del, der er tilegnet boligen i 50'erne. At Den gamle by har taget 70'erne til sig, er jo helt fantastisk. 70'erne er jo mine "gamle dage.." Det årti hvor jeg er født. Man kan se en masse fine billeder, samt læse om det på Den Gamle Bys hjemmeside. I aften sætter DR2 også fokus på 1970'erne, så om 5 min. vil jeg stille mit tv på DR2 og se med. Jeg er sikker på, at jeg nok skal få besøgt Den Gamle by i Århus noget mere nu, hvor der endelig sker lidt "nyt." Normalt er Den Gamle By i Århus kun noget jeg har besøgt op til jul, i et håb om at finde en smule nostalgi og julestemning, nu vil jeg tage der ned i håbet om at se fed design og gamle minder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar