mandag den 24. juni 2013

Gratis glæder fra morgenstunden

Jeg har altid øjne og øre åbne for potentielle Retro scoops, så da jeg i morges passerede en containergård og så noget stå på jorden ved siden af, blev jeg nysgerrig. Det er sjældent jeg er heldig, men i dag var jeg! Jeg fandt det yndigste lille sidebord i bønne-facon. Størrelsen passer lige til en potteplante.
Efter job skulle jeg direkte til fødselsdag hos en veninde, så jeg havde en af mine Flittig Lise aflæggere med til hende. Inden jeg kom til fødselsdagen, nåede jeg lige en tur i Kvickly. De havde Hortensia til 15kr, så jeg købte 2 stk. Jeg har før haft en Hortensia til at stå i min store Rice blomsterkumme og da den stadig stod tom hjemme på altanen, blev de plantet ud med det samme jeg kom hjem fra fødselsdagen.
De havde også Cirkel Kaffe på tilbud og da jeg købte to pakker, så jeg at jeg ikke havde fået rabatten. Derfor gik jeg op i Kiosken, hvor de gav mig den resterende rabat, samt et hjemmebagt rugbrød, som tak fordi jeg havde gjort opmærksom på fejlen. God service!
Til fødselsdagen hjalp jeg min veninde med at flytte rundt på møblerne. Det kan nogen gange være svært at forestille sig, hvordan ex. stuen tager dig ud, hvis man flytter rundt, så det vi lavede var en "prøve flytning." Så må tiden vise, om hun kan leve med møblerne, som de står nu. Vi fik også snakket lidt Københavner-tur. Jeg må indrømme, at jeg ikke har haft tid eller overskud til at forberede en masse, men jeg håber da, at jeg når at få pakket kufferten i morgen. Vi har planer om at besøge Boxland, men sidder der nogen der ude, med andre tips og idéer til en sjov genbrugsbutik eller et loppemarked, må i meget gerne skrive en kommentar!

I går var jeg i Aalborg Zoo, som holdt Sankt Hans aften med bål på den afrikanske savanne. Jeg skal nok se om jeg kan få skrevet et indlæg og postet nogle billeder på et andet tidspunkt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar