lørdag den 8. juni 2013

Grundlovsdag med blomster og zumba

Grundlovsdag havde jeg fri. Om formiddagen tog jeg ud til mine forældre med en gave til min far i anledningen af farsdag. Efter lidt frokost tog mig og min mor op til min mormor, da hun gerne ville have mig til at koble hendes nye router til. Det havde hun dog allerede fået hjælp til, så vi havde tid til at drikke kaffe udendørs. Når man sidde i mormors have, får man af og til øje på noget ukrudt, et træ der godt kunne trænge til at miste et par vildfarne grene, eller noget helt tredje. Derfor sluttede vi også vores besøg af med en lille havevandring a la Søren Ryge. Vi fik samlet en lille stak haveaffald, men ikke alt i mormors have var ukrudt. Her er et billede jeg tog af nogle af mormors fine blomster i haven.


Jeg skulle til zumba kl. 17, så jeg skulle hjemme fra i ordentlig tid. Denne dag havde jeg haft fri fra arbejdet grundet grundlovsdag, men de andre dage står den på zumba næsten hver dag kl. 17-19. Da vores gamle Zumba instruktør er hjemme på en lille visit, har vi samlet et lille hold, for at mindes tiden, da vi var et stort zumbahold. Da vores instruktør rejste i sin tid, forsøgte jeg at holde sammen på holdet, da jeg synes vi fortjente at kunne holde kontakten ved lige og flere af os har da også fundet ud af at træne samme sted, efterfølgende. Man får brugt en masse energi på de to timer, så det er begrænset hvor meget energi jeg har tilbage, når jeg kommer hjem fra sådan en lang dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar