tirsdag den 18. juni 2013

Lidt men godt

Jeg havde lige tid til at gå i to genbrugsbutikken, inden jeg tog til zumba. Jeg fandt ikke noget i den første, men i den anden butik fandt jeg et par småting. Jeg fandt 3 Laurids Lønborg dækkeservietter og en enkelt kniv til mormors mit bestik. Jeg har efterhånden en lille Laurids Lønborg samling. Laurids Lønborg er ham, som også lavede en masse kulørt plastic, som f.eks. det orange salt og peber sæt, jeg købte til bagagerumsmarkedet sidst. Jeg synes det er nogle fine dækkeservietter og tænker, om motivet måske er en broccoli?

Da jeg havde været til zumba, gik jeg min sædvanlige tur, for at udnytte tiden inden bussen kom. I dag nåede jeg helt ind til Nordkraft, før bussen kom. I går styrtregnede det, da jeg skulle fra zumba, så jeg fik et lift, men i dag fik jeg gået til den, for at se hvor langt jeg kunne nå, inden jeg mødte bussen. Det var sjovt at se, hvordan folk i Vejgaard havde forsøgt at klippe hækkene, som forskriften lyder, inden Sankt Hans. Nogen havde allerede gjort det, mens andre var i gang. Jo, der er visse ting man aldrig glemmer. Bl.a. at havemøblerne skal ud, når uret stilles frem og at hækken skal klippes inden Sankt Hans.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar