tirsdag den 18. juni 2013

Impulsiv tur til øgaden

Jeg kom tilfældigvis med en bus, som kørte igennem Bornholmsgade og pludselig fik jeg en idé. I øgade-kvarteret ligger der to små genbrugsbutikker, som jeg sjældent kommer i og da min bus til zumba, holder i øgade-kvarteret, tænkte jeg, at jeg kunne bruge 30 min. på at besøge de to butikker. 
Jeg fandt ikke noget i den første butik, men i den næste fandt jeg lidt. En lille hvid beautybox var det første jeg fik øje på. Jeg tænkte at jeg nok kunne bruge den til opbevaring af et eller andet i hjemmet. På vej ud så jeg en fin orange klemmepose hænge over dørkarmen.
Jeg fik begge dele til 26kr (da det var de kontanter jeg havde på mig og damen i butikken var flink.).
Efter Zumba gik jeg min sædvanlige tur gennem Vejgaard. Vejret var dejligt og da jeg endelig var hjemme, satte jeg mig på altanen, for at nyde de sidste varmestråler fra solen, i mens jeg kiggede i de blade, som lå i postkassen, da jeg kom hjem.
 
I bladet læste jeg, at den knold heg altid anlægger mig, når jeg er til zumba (og efter), er blevet sommer moderne... Ja, ja, der kan man bare se. Jeg har nu altid bare gjort det for at have lidt styr på håret.

Blomsterne havde fået lidt for meget sol i dag, så jeg måtte have gang i vandkanden, inden jeg gik inden for igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar