mandag den 21. april 2014

Snip, snap, snude...

Så synger påsken og dermed også min påskeferie, på sideste vers. Jeg nåede så meget og alligevel så lidt. Noget af det jeg aldrig blev helt færdig med, var at pynte til påske. Alligevel har jeg faktisk haft påskepynt fremme. Bare ikke så meget, som det var meningen. Men i skal ikke snydes for et par billeder.
 

 


 
Lidt påskeæg blev det også til i år (foruden de mange marcipanæg, jeg har spist).
 
 
 
Den eneste påskefrokost jeg har fået, var den hurtige variant, jeg serverede for migselv, torsdag eftermiddag, under en pause mellem bagning af 200 cupcakes.
 
 
Min karse har jeg endu ikke fået brugt til noget.
 
 
I morgen kan jeg så begynde at pille alt mit påskepynt ned og lægge det tilbage i den gamle hattebox, hvor jeg plejer at opbevare det. Og siden hen flytter det så også ud i hyndeboxen på altanen igen. Den må jeg vise jer en anden dag.
 
Jeg vil slutte af med at ønske jer alle sammen en god påske. Jeg håber i har nydt den!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar