søndag den 6. april 2014

Billede google finder de bedste svar!

Når jeg bruger google, er det oftest billederne jeg kigger på. Via et billede fandt jeg ind på en blog, hvor der for nyligt var blevet skrevet et indlæg om retrogaragen. Jeg fulgte linket ind til retrogaragens egen hjemmeside og billedet på forsiden lokker simpelthen så meget. I kan selv læse mere om retrogaragen, som vist mest er ment som et museum (med mulighed for salg), inde på deres egen hjemmeside. Der inde kan i også læse en spændende artikel om Inger Waage, som jo viste sig at være designeren bag fiskefadet jeg købte på loppemarkedet i går. Retrogaragens hjemmeside finder i her.


Jeg billede-googlede retrogaragen, som førte mig til Fru Bachs Univers. Hun har skrevet et indlæg om retrogaragen på hendes blog, hvor hun har sat en masse billeder ind fra garagen. Det er da vist et besøg værd. I finder indlæget lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar