søndag den 23. marts 2014

Kolonihavestemning i min stue!


Sikke et skønt solskinsvejr det er i dag. Jeg nyder at se lyset i min lejlighed. Ja, at man kan se støvet alle vegne, er ikke det jeg vil beskæftige mig med nu. Når man lever som mig, tager man én ting af gangen. Derfor er jeg utrolig glad for, at jeg i går fik rydet op i hjørnet ud til altanen. Det pynter simpelthen sådan, at jeg har fået smidt et par ting væk og flyttet nogle andre. De nye gardiner satte jeg op i altandøren, som et forsøg og de er bare så søde. Når jeg ligger i min sofa (som nu... Hvorfor sidde når man kan ligge... Det er jo søndag!) og kigger ud af altandøren, signalerer de rødternede gardiner kombineret med min gamle blonde, sommer og kolonihave-stemning. Ja, faktisk er det lille hjørne da et ret godt bud på kolonihavehus-stemning, ikke sandt?
 
 
 


 
Mormors gamle teak kommode passer så godt ved siden af min sofa og de gamle madkasser passer perfekt under den. To af dem har jeg brugt til smykkeskrin, men 2 er tomme. Måske man skulle lære at udnytte tingene bedre? Jeg tror jeg vil bruge en af dem, som syskrin. Som det er nu, har jeg sysagerne stående side om side med skriveremedier og make-up på mit skrivebord. Se det gælder bare om at anskue tingene på en anden måde og så kan man få en fiks idé!
 

 
Jeg havde jo egentlig overvejet at sætte Mickey Mouse eventyrlampen op i soveværelset, Men jeg synes faktisk, at den også fortjener en plads i stuen. Jeg må se om jeg kan få sat en ny ledning på, så jeg kan få afprøvet, om den overhovedet virker. Ind til videre, ligger den fremme og minder mig om, at jeg vist gjorde et godt køb, den dag jeg købte den hos Folkekirkens Nødhjælp.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar