tirsdag den 3. december 2013

2. december . Genbrugsjul og dagens juleord

I disse dage virker det som om at alle mine planer har det med at blive ændret, da der er så meget at foretage sig her i december. Egentlig skulle jeg have været til zumba i dag, men da mor og mormor gerne ville hentes i centrum, endte det med at vi alle sammen tog i kræftens bekæmpelses genbrugsbutik "Igen," da far havde hentet mig. Jeg havde ærget mig lidt over, at jeg ikke havde været der inde i lang tid og var bekymret for, om jeg nu overhovedet ville nå der ind inden jul. Jeg anser jo mig selv som medlem af retro nissernes befrielses front, på den måde forstået, at jeg befrier retronisserne fra at ende deres dage i bunden af en kasse i en genbrugsbutik, eller endnu værre, på bunden af en container. I dag havde jeg ikke rigtig heldet med mig. Jeg fandt ingen nisser. Til gengæld, fandt jeg et par fine lysduge og en klokkestreng. Retro, naturligvis.
 
 


 
Jeg købte også et par juletræsskåle og to lyskranse i plastic. Jeg bruger ikke lyskranse, da jeg er bange for, at de r skal gå ild i dem. I stedet for bruger jeg dem, som bordpynt.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar