torsdag den 5. december 2013

Lidt mere genbrugsjul

Jeg nåede lige inden om genbrugsbutikken på Kennedy Plads, på vej hjem fra arbejdet. Jeg fandt 3 nisser. De to små sidder vist på en bænk og holder hinanden i hånden, men jeg tror jeg vil afmontere bænken, så de ikke fylder så meget, når de skal op at hænge sammen med de andre retronisser.



Hos Blå Kors i Skalborg har de allerede sat julepynten ned med 50%, så der købte jeg lige et par duge og nogle klokker med glimmer.
 






Jeg skulle ned i kælderen efter noget, som jeg havde sat til salg og da jeg var der nede, fik jeg øje på min gamle juletræsfod, som jeg har fundet i en container en gang. Jeg synes at den er så sød og anderledes. Derfor tog jeg den med op i lejligheden, hvor jeg hurtigt fik lavet den om til en lysestage. Det er en stor lysestage, men den er fin og vældig charmerende.

 
Jeg fik også lige mit krybbespil sat op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar