tirsdag den 3. december 2013

Direktøren i julehumør

Det står lidt sløjt til med julekalendere hos mig i år. Jeg fik ikke købt den æske Toms snebolde, da vi var ved grænsen, som sidste år agerede min chokoladekalender. En U-lands kalender er det heller ikke blevet til i år. Jeg vandt en skrabejulekalender i mandelgave, da jeg havde mine veninder på besøg til julefrokost, så det er den julekalender jeg har. Eller havde! I dag fik alle i firmaet nemlig en chokoladekalender af firmaets direktør. Nu er det ikke fordi det er en stor og fancy julekalender. Køn kan den heller ikke prale med at være, men jeg synes at min kalender er så tilpas kitch og anderledes, at den er sjov. Eller som man siger, den er mere sjælden, end den er køn! Desuden er det jo tanken der tæller og nu kan jeg så hver dag åbne en låge og snuppe et lille stykke chokolade, i mens jeg husker, at jeg var heldig alligevel at få en af slagsen, på trods af den lille forsinkelse.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar