lørdag den 14. marts 2015

Dove Oxygen Moisture til nordisk hår

Buzzador har inviteret mig til at teste Doves nye Oxygen Moisture hårshampo og conditioner, som er tilpasset glat, nordisk hår. Jeg modtog pakken, som også indeholdt prøver, jeg har foræret til familiemedlemmer, som har samme hårtype, som jeg, idet jeg syntes, at de også skulle se, hvor vidunderligt det var.




Jeg har virkeligt langt hår, som går helt ned til lænden. Derfor er jeg storforbruger af shampo og balsam. I sær balsam. Ofte er mit hår så svær at rede ud, at jeg må ty til metoder, som egentlig er beregnet til børn. Jeg har altid spray balsam til børn, stående, som en nødløsning til de dage, hvor håret bare ikke er til at rede igennem, efter hårvask.

Nu har jeg prøvet Doves shampo og balsam i 14 dage og er virkelig blevet glad for det. Til mit lange hår kan jeg nu nøjes med at bruge, hvad der minder om 1 tsk. Shampo og endnu bedre, kun 1 spsk. conditioner. Før har jeg måtte brug en hel håndfuld, så jeg kan virkelig mærke, at jeg får noget forærende, ved disse Oxygen Moisture produkter fra Dove. Selvfølgelig kan jeg på nuværnde tildspunkt mærke, at jeg har brugt dobbelt så megetconditioner, som balsam, men sådan er det bare, når man har langt hår, som hat tendens til at filtre. Langhårede har bare behov for mere conditioner til at styre lokkerne, end korthårede, vil jeg tro.


Når håret er tørt, føles det mere luftigt og fyldigere, hvilket er perfekt til netop denne årstid, hvor solen giver en lyst til at slippe håret løst, tage solbrillerne på og ellers bare nyde foråret!


Jeg kan helt klart anbefale Doves Oxygen Moisture hårprodukter, til folk med langt, glat hår!

Dove Oxygen Moisture hårprodukterne kan købes hos bla. Bilka, Føtex og SuperBest.


-----------------------------------------------------------------------------------


Har du også lyst til at blive Buzzador og prøve nye produkter helt gratis?


Hvad siger du til at blive Buzzador? Som Buzzador kan du uden omkostninger prøve nye produkter og tjenesteydelser og fortælle dine venner om dem. I de fleste kampagner kan du tilmed lade dine venner prøve. Hvor længe det varer, før du kommer til at deltage i din første kampagne, afhænger af hvor godt du passer ind i de kommende kampagner, samt hvilke kampagner der lanceres. Når der er mulighed for at deltage i en kampagne, får du oplysninger om kampagnen tilsendt via e-mail. Du vælger efterfølgende selv, om du vil være med i kampagnen eller ej. Følg dette link, så det fremgår, at det er mig, der har inviteret dig (mit brugernavn som Buzzador er CKaroline): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=DK&refstr=CKaroline Du kan også sende en e-mail med teksten: Denmark CKaroline til register@buzzador.com eller SMS e Buzzador teksten: Buzzador CKaroline på +4560991000 – så får du tilsendt logon-oplysningerne med det samme. I forbindelse med første logon skal du færdiggøre din profil, således at vi kan udvælge de kampagner, der passer til dig. Hvis du vil vide mere, inden du bestemmer dig, kan du følge dette link: http://www.buzzador.com/dk?refstr=CKaroline Med venlig hilsen CKaroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar