onsdag den 2. oktober 2013

Julen varer længe... Hvorfor egentlig ikke?

Så blev det Oktober og dermed også tid til juleknas og hygge.... Eller? Måske det i virkeligheden er derfor, at butikkerne allerede nu, er begyndt at sælge klementiner, klejner, brunkager, vaniljekranse og juleskum. Det må være for at vi allerede nu skal spore os ind på julestemningen, så vi har tid til at tage den med ro og ikke stresse, når først vi når december. Eller også er det bare fordi butikkerne ved, at julefanatikere som mig, helst vil have jul hver dag, hele året rundt. Eller måske ikke. Men jeg synes altså, at det er fantastisk hyggeligt, at gå rundt og kigge på julemænd og julekager allerede nu. I sær fordi den røde indpakning pynter sådan på de ellers sædvanlig grå og kedelige efterårsdage. Så jo. Jeg hilser gerne julen velkommen i Oktober! Og hvis alle folk dog bare ville tage idéen til sig, med at starte julehyggen allerede nu, så kan det være at vi alle får en stressfri jul!??

 

 
Jeg købte ingen nisseskum, da jeg bliver så skuffet hver gang. Der findes kun en skumjulemand der duer og det er den fra Cloetta!
 
Jeg har set lidt julepynt i nogle af genbrugsbutikkerne, men det er ikke meget. Men det glæder mig alligevel, at nogle af butikkerne har fundet det frem.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar