torsdag den 4. december 2014

It's beginning to look a lot like Christmas

Endelig har jeg fået nogen lunde styr på min julepynt. Der er stadig et par hængepartier, men det regner jeg med at få styr på i næste uge.

Her får i lige lidt billeder af mit julepynt. Jeg bliver kaldt Gertrud Sand og har flere kasser med julepynt, men holder mig som regel til det samme hyggelige retro julepynt med charme og nostalgi. Størstedelen af mit julepynt hat jeg købt i genbrugsbutikkerne gennem årene. I kan finde flere billeder på Instagram under #karolinesretrojul2014 - i øvrigt kan i følge med i min "hverdag" der inde. Mit profilnavn er Karolinesretro.

Julestemning anno 2014

Ud af avispapir og genbrugsgran fra haveaffaldscontaineren, har jeg kreeret denne dørkrans.



Jeg elsker frugtkassen i træ, som jeg fandt i containeren for nogle år siden. Der er lidt Christmas over den synes jeg.



Den gamle og slidte havenisse passer så fint sammen med min gamle stige og skøjterne. Stigen er også et gammelt containerfund.










Jeg bryder mig ikke så meget om mine Trip Trap nisser, så de står i mit køkkenvindue, bag gardinet og kigger ud, så man kan se dem nede fra gården. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar