fredag den 12. december 2014

der er stadig retro julepynt at finde i butikkerne

Jeg har været på juletur til Hamborg i 5 dage. Der skal nok komme et indlæg om turen, en gang i weekenden. Jeg kan godt afsløre, at jeg fik drukket en masse glūhwein!

Men i onsdags var der noget der sagde mig, at jeg måske lige skulle tjekke Kirkens Korshærs genbrugsbutik i Nørresundby, for at se, om de havde nogle rester tilbage fra deres julemarked. Derfor tog jeg der over, da jeg fik fri fra arbejdet. Hverken hos Danmission på Kennedy Plads, eller Blå Kors i Nørresundby købte jeg noget. Men heldet var med mig hos Kirkens Korshær. Der fandt jeg endnu en af de gamle nisser jeg samler på, til blot 1kr.


 Jeg fandt også et rødt egern, som jeg har set omtalt et sted for nylig. Måske var det via en google search? Hvis der er noegn af jer der ude, som har en idé om, hvor jeg er stødt på det røde egern on-line, må i gerne skrive det til mig i en kommentar.Jeg mener, at der stod, at der også var en rød mus, som hørte til denne "serie."

Til sidst faldt jeg også for en sjov lampe. Jeg har lamper nok, men kan ikke lade sjove lamper stå tilbage i en genrbrugsbutik. Det kunne være sjovt at hænge den op, men jeg ved ikke lige, hvor. Den kunne være god over mit skrivebord, men det ville betyde 4 lamper i min stue og det bliver måske for voldsomt!?


Den kunne da godt være i familie med denne hule lampe, som jeg har haft stående i årevis. Jeg mener at have læst, at det er en gammel Ikea lampe, men jeg er ikke sikker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar