fredag den 26. december 2014

Glædelig jul til jer alle!


Med dette billede af et par af mine julegaver, vil jeg gerne benytte lejligheden til at ønske alle der læser med her på bloggen, en rigtig glædelig jul.


Sne har vi ikke set noget af i juledagene her i Aalborg, men til gengæld skinner solen smukt fra oven!

Her kan i se, hvad mine julegaver gemte. Det er vist ikke til at skjule, at jeg er meget glad for kaffe! 6 gavekort + Starbucks kaffe blev det til. Dem glæder jeg mig til at nyde i det nye år.


Jeg elsker tanken om, at jeg stadig har en lang juleferie foran mig. Først 5. Januar skal jeg til at normalisere mig igen, men det giver god tid til at slappe af, pakke julepynten ned, ryde op, ryde ud, få idéer, drømme og ligge planer for det nye år, som er lige på trapperne.

Husk at i kan følge bloggen her på blogloving og facebook. På facebook kan i også følge med i de ting, jeg sætter til salg hen ad vejen. Til den side følger også en instagramprofil. Min personlige instagramprofil må i også gerne følge. Det er helt frivilligt om man vælge det ene eller det andet, eller ingen af delene. Ihvertfald er jeg selv rigtig glad for bloglovin, som hele tiden holder mig opdateret på nye indlæg hos de blogs jeg selv følger med i.

Her kan i følge mig og siden.

Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/6369381
Instagram: Karolinesretro

Facebook salg: Karolines Retro Salg (Mest opdateret)
Salgsside: http://retroshopdk.blogspot.dk
Instagram salg: retroshopdk




Elsker at følge med i vejr og fuglelivet på min altan. For et par minutter siden var det denne "fugl" som fik mine Georg Jensen juleuro'er til at ryste.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar