lørdag den 15. februar 2014

Valentine's Day

I dag er det Valentine's Day, men det eneste jeg kommer til at mærke af det, er nok de mange mennesker, som vader rundt i byen med røde roser og store røde buketter. Det ser sgu lidt kitchet ud, når der nu er så mange andre pæne farver at vælge i mellem. Nuvel, min yndlingsfarve er faktisk rød, så det går vel an... Men som single har jeg nok et lidt anspændt forhold til dagen i dag. Det er jo som om, at alle par tværer det ud i ansigtet på os singler.

Hele dagen er jeg stødt på folk med blomster, folk på vej til bryllup, folk der snakker om planer om restaurent og biograftur. Jeg brækker mig! Og det kan jeg jo så passende gøre, efter jeg har spist mig i gennem lidt Valentine's slik. For jeg er jo en sucker efter traditioner, så jeg vil skam ikke snydes for én, bare fordi jeg er singel.




Hjärtans Gott glaskrukken, med et lille hak og uden korklåg købte jeg i en genbrugsbutik for et par uger siden. Egentlig ville jeg have ladet det stå, men jeg tænkte at det alligevel var ret dekorativt. For ikke at skære mig på hakket, har jeg sat et lille stykke tape på og man ser det faktisk næsten ikke. Jeg leder nu efter en korkprop i passende størrelse.

Det lille glas med rødt skruelåg købte jeg, da jeg tog med toget til Århus for nogle måneder siden.

Den gamle slikdåse købte jeg i genbrugsbutikken op Kennedy Plads. Jeg synes at den er så sød og har set den hos min mor, som har haft en magn til i mange år.

Den røde bakke købte jeg vist på et bagagerumsmarked i sommers. Jeg har også et sæt med 3 dåser i samme mønster.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar