onsdag den 12. februar 2014

Kvindens Hvem Hvad Hvor - skøn retrolæsning

Da jeg var forbi Blå Kors i går, var det først til aller sidst jeg gjorde et fund! På et bord stod en hel stak "Kvindens hvem hvad hvor" til en rigtig god pris! Jeg tog hele stakken med under armen og da jeg kom hjem, kunne jeg se, at der kun var et par enkelte gengangere i min samling. De er nu sat til salg på min salgsside på facebook (Karolines Retro Salg).

Jeg elsker bøgerne for deres fine forsider. Nu hvor jeg har så mange, kunne jeg godt forestille mig dem stå, side om side på en galleriliste. Det er ikke alle folk som kender til bøgerne og det er da heller ikke så længe siden, at jeg så en for første gang. Det er en slags "leksikon for kvinder" med mode, mad, håndarbejde mm. Bag i bøgerne er der lavet sider, til at skrive sine husholdningsudgifter  ned i.

Her får i lige forsiderne af alle mine bøger. Er de ikke bare skønne? Jeg har forresten taget billederne med mit nye kamera. Jeg har ikke haft så meget til til at lege med det, men jeg er godt tilfreds ind til videre. Skal dog have fundet ud af, hvordan jeg overføre billederne til min iphone, når jeg er uden wifi. Det kan lade sig gøre. Jeg skal bare lige have fundet ud af det først.






 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar