onsdag den 12. februar 2014

Retro Genbrug for dem der vil betale

I går var jeg en smut forbi Blå Kors. De havde mange fine ting, men deres priser var noget dyrere end jeg havde lyst til at betale, så jeg lod det hele stå. Sådan går det tit. Måske er der faktisk folk, som er lige glad med at betale meget for tingene i genbrugsbutikker, men da jeg skulle betale mit, var der faktisk en kunde, som efterlod sit maleri, da hun syntes det var for dyrt. Jeg havde heller ikke givet 175kr for et tilfældigt maleri i en genbrugsbutik.... Næh, så hellere jagte videre efter de gode fund!

 Alligevel tog jeg et par billeder for at vise, at der skam stadig er retro at finde i genbrugsbutikkerne.




 



 

 


Havde jeg haft plads, have jeg købt denne fede kaffebrygger fra Cirkel Kaffe.
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar