søndag den 26. april 2015

Sløjt bagagerumsmarked hos Olsen

I dag skulle årets første "Olsens bagagerumsmarked" finde sted. Som sædvanlig skulle jeg lige have overstået en times Zumba, inden jeg kunne gå der over. Da jeg lige var blevet færdig med Zumba, skrev min veninde og sagde, at hende og datteren vilke med mig på bagagerumsmarkedet, så vi mødtes på busterminalen. Først tog vi hjem til mig, så jeg kunne smide min store sportstaske og lave rødebedejuice til os alle sammen, som vi tog med os.

Det var et noget sløjt marked. Der var ikke ret mange boder, så udbudet af lopper var meget begrænset. Jo, jo. Selvfølgelig var der fine retrosager, til alt for mange penge til mit "retro på budget" princip.


2 små ting fandt jeg da. 

En lille mini platte - til min garder og mini platte samling.


En æble slicer, som forhåbenligt gør det nemmere for mig at skære kernehuset fra, når jeg laver rødbedejuice.

Vi havde set det hele på en times tid. Derfor kunne vi lige nå over til Den nye asiatiske restaurant i Skalborg "Ducks and Friends" og spise frokostbuffet til kun 99kr. Det er anden gang jeg spiser der og deres buffet er virkelig alle pengene værd og så er det jo billigt. Man skal bare komme inden kl. 15, hvis man vil have det til den pris. Jeg tog desværre ingen billeder denne gang. Men tro mig. Maden er god. Faktisk er den så god, at en familie havde valgt at holde konfirmation på 1.salen.. Det var da en genial idé synes jeg. Sidst jeg var der spiste vi også frokostbuffeten, da vi holdt min mormors fødselsdag. 


Nu er tasken pakket til Zumba i morgen, baskemaskinen snurrer og jeg slapper af på en lang og begivenhedsrig dag. Inden jeg går i seng i aften, skal jeg lige have pakket en af mine planter, som skal flytte langt hjemme fra. Det er første gang jeg skal sende en plante med posten, men efter jeg har meldt mig ind i en bytte og salgsgruppe på facebook, synes jeg at det lyder spændende. Jeg skulle meget gerne få en ny plante retur. Jeg skal nok fortælle jer, hvordan det går i løbet af ugen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar