søndag den 12. april 2015

Årets første bagagerumsmarked

Allerede da jeg stod op i morges, strømmede bilerne til Dyrskuepladsen, hvor jeg bor. I dag var der nemlig årets første bagagerumsmarked der over. Som noget nyt, startede det allerede inden jeg tog til Zumba kl. 9:15. Det betyder også, at markedet lukker allerede kl. 15:15, hvilket er lidt træls, da jeg så har mindre tid til at nå der over, efter Zumba.


Da jeg kom hjem, lavede jeg en juice, som jeg kunne tage med over på bagagerumsmarkedet. Jeg drak et glas og hældte juice i et papkrus, som jeg kunne tage med mig, mens jeg satte en kande på køl til senere.


Vejret var ikke det bedste. Det blæste en del, så folk stod med huer og var pakket ind i tæpper. Jeg selv havde mine vanter og et halstørklæde på. Heldigvis var der tørvejr.
Der var rigtig mange mennesker, men det var ikke noget stort udvalg, hvis i spørger mig. Jo, jeg kunne da godt have købt et par ting, men så kunne jeg lige så godt have købt dem hos en antikvar og sådan handler jeg ikke. Næh, med mit princip om at købe fine ting på budget, må man tit lade tingene stå og håbe på at finde dem billigere.










Jeg kom ca. 13:15 og nåede det hele igennem på ca. 1 time... Jeg hørte flere folk ærge sig over, at de ikke havde købt noget som helst. Personligt kan jeg godt tage på loppemarked og bagagerumsmarked uden at købe noget. Nogen gange er de gode ting bare ikke at finde og abdre gange går det som i går, hvor jeg fandt de fine Hukit stole. Købte jeg så noget? Jo. På et af de sidste borde fandt jeg en pose med kuriøse æggebægre... Det blev mit beskedne køb i denne omgang.



På søndag bliver der afholdt bagagerumsmarked i parkeringshuset ved Aalborg Storcenter. Det bliver spændende at se, hvad det er for noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar