mandag den 4. august 2014

Til Marked i Lagunen og what's in my purse

Lørdag morgen kl. 9:10, spurgte min veninde mig om jeg ville med til marked på Lagunen. En time senere blev jeg hentet. Jeg har kun været til markedet én gang før og mindedes det ikke som noget særligt. Derfor blev jeg positivt overrasket, da jeg så, hvor mange boder der var. Der var lidt af hvert og det lykkedes mig da også, at få brugt 25kr, da jeg købte 3 ting. De var så små, at jeg kunne have det hele i min lille taske.
 
 


 

Måske kan i huske, at min gamle taske gik i stykker til Grøn Koncert. Jeg elskede simpelthen den taske, da den var lille, men rummelig og perfekt til, når man skal have både kamera og ekstra batterier med. Jeg havde ledt i alle sportsbutikker i  byen og opgav til sidst. Så tyede jeg til google og fandt den i en ret smart farve, hvis jeg selv skal sige det. Jeg bestilte den, velvidende, at den sikkert ikke ville nå frem, inden jeg tog til København. Et par dage efter, fandt jeg ud af, at man kunne købe den i sort, hos Sport Master, så fordi jeg virkeligt savnede den perfekte taske i mens jeg var i København, besluttede jeg mig for at købe den i sort, da den er neutral i farven og måske endda ville kunne bruges som en "gå i byen" taske. Jeg er ikke typen, der bruger mange penge på tasker, så min gamle taske fandt jeg til 79kr under et udsalg hos Neye, den sorte taske kostede 200kr, men det er da heller ikke dyrt, for en taske, som jeg har brugt så meget, som den første. Den nyeste taske, bestilt on-line til 136kr, hentede jeg fra en postbutik i lørdags og farven er simpelthen bare lige mig.

 


Nå ja, forresten er det en herretaske, men jeg har set flere kvinder end mænd gå med den. Jeg elsker at det er en cross body taske, som jeg kan have foran, på siden, eller bag på, alt efter situationen. Der er et lille rum foran, perfekt til buskort, læbepomade osv., et mini rum inden i, som er perfekt til ekstra batterier, nøgler osv., et stort rum med plads til meget, hvis man pakker tasken rigtigt, samt en lille åben lomme bag på, hvor man kan stikke dokumenter, brochure, eller hvad man måtte have lyst til. Jeg elsker den simpelthen. At den for nogle ridser hist og her, er til at leve med, for det kan ikke undgåes, når man altid har den med på farten og har en tendens til at proppe den. Min gamle taske gik kun i stykker, fordi jeg var stresset og skulle finde min billet til grøn koncert, på bunden af tasken, i mens der stod et par tusinde mennesker, i køen bag mig. Her kan i se hvad jeg havde pakket i tasken i lørdags, efter jeg kom hjem. Som i kan se, købte jeg en lille æske med små lysholdere til juletræet - indrømmet, det var pga. æsken, en lille garderhusar og en æske med Anita Wangel glasbakker (coasters)
 




 


Nu har jeg pakket den nye taske, så den er klar til første arbejdsdag efter ferien i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar