onsdag den 13. august 2014

Et hul i kalenderen

I lang tid har det ærget mig, at det føltes som om, jeg ikke havde tid til at komme i de genbrugsbutikker, som jeg førhen har besøgt, grundet mit stramme træningsprogram. Da jeg vågnede i morges, kom der en tanke til mig. "Det er onsdag og du har ingen aftaler. Du kan nå i genbrugsbutikkerne!" Hver onsdag i mere end et år, har jeg brugt onsdag eftermiddag på at tage til zumba. Nu er onsdags-holdet taget af programmet og pludselig får jeg luft i mit program igen. Mine fredage har jeg brugt på 2 timers salsa fitness, men også dette hold er kommet på stand by. Det er helt uvant for mig, at have så meget tid til andet end træning, så nu skal tiden bruges fornuftigt. Med noget andet, som jeg kan lide. I dag nåede jeg i 3 genbrugsbutikker i Nørresundby og en lækker-lur på sofaen. Skønt!
 
Desværre fandt jeg intet. Eller dvs. jeg fandt 2 små ting, men jeg genfandt min fritid. Fritid til at gøre noget jeg har savnet. På vejen passerede jeg de vilde brombær, som jeg kunne huske fra sidste år. De var ikke modne endnu, men det kan være de er det, næste gang jeg kommer forbi. Jeg gik også igennem tunellen, hvor der tydeligvis har været et forelsket par igennem, siden sidst jeg var der.




Uvejret kom snigende og det endte med en regnbyge.


Hos Blå Kors sad denne hjemmegjorde Mummi-agtige sag og gemte sig. Jeg må ærligt indrømme, at jeg tvivler på, at de får den solgt til den pris.
 

Mine to køb.

Brunt dynebetræk
 
Et stort krus med babymotiv, som forhåbenligt kan bruges til en elefantøre aflægger en dag.

Hos Urban Outfitters i København solgte de disse elefant urtepotter og jeg tænkte, at de også kunne være sjove at bruge til elefantøre.
 


Dagens citat: Do more of what makes you happy!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar